måndag 9 januari 2012

ISTANBOL

hej BLOGEN!!!!!!!

got nit or:DDDDDDDD hepi no je!!!!! (eng)

hopas ni haft en asem (eng) jul o nuor,d hade jag PLUS ja fik i julklamp av min mormor o anna ja fik en wekend i IS-TAN-BOL! va prec där o me gladá minen o brena:D heng MED


















jap do va d dagx!!!! o oka te istanbol. fleg me ampolo santränvels




















min fersta gong po flyg, rett OK





















visa en chej breve mej min ipen, hon hadde alri set en HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!


















FRAME I STAN o har hunit me at go runt......





















simat

















smackat po d andorlonda utelivet kan seja en grej e apselut ENte som i sverge.......




















hontellets bar,driker en dringk:DDD

















hontellet angornade en utflyckt där d fans asafina sulrosur


















ja va me i en voldibolmash o VANNNN!!!!!!!!!!!!här e min segershest


KRAM
rusiak

1 kommentar: