torsdag 18 april 2013

et futu i timen

HEJ BLOGEN
oh det var lengesen ja va här ;DDDDD tänkte updatera er om va som sher i mit liv m.m.m. så jag har hackat po den trenden me et futu i timen;DDDDDDDD tänckte bjuda er po en hecktisk dag i MIT LIV. do sör vi ihong. a uan, a tu, a uan tu sri for (de var til mina engelska fäns also 1,2,1,2,3,4)

do sör vi ihong.(den wi sher ikong)

kl 04:20 jag vacknar :PPPP pig som atan!!!!!!!!!!!!!












  



kl 05:10 sträker mig lite ekstra :DDDDD





















06:42 ventar po frukust. undra va d blir ida???? hopas murutstorta ;PP





















07:06 loter maten tysta ro



















08:51 daks at trena sprint. ja kalar mey shelv ruSNABT. (smecknamn fer rusiak)

















09:34 sen stretsar ja. man MOSTE stretsa om man trenat mkgt vigtigt


















10:01 ja stretsar boda benen po dena biden. lig jerna mot en veg när ni stretsar.






















11:47 daks at deklarera ja leckte lite afär oso samtydit HAHA:DD


























12:28 sen fik ja skana in nora kviton. dena skaner e HP den e superpra



















13:12 et broblem upstor. en slad e trasyg i skanerern so jag lagar den. (skanerern)



















14:17 lunsrast. dena rasten tenkte ja prova om ja fik plats po dena matan. JA FIK D XDD























15:22 ventar po brefbräraren som ska hemta mina paper. longtrongigt *broryng*
























16:00 nu berjar min körgrup. ja e tenoor-stema. vi sheng "vatenmol som faler ner"(lengK)



















17:10 sen venta ja po min mormor som ska hemta mey fron min kör-trening


















18:02 hon va veldyt fersenat so ja jorde JOGÁ. e superpra po yogá som ny ser ;P



















19:33 HEMA IJEN. ja kolar po foglar i mit fenster.  (ler me munen po dena biden)


















20:14 ja kolar min feysbok sista gongen sen kan ja ente shiljas fron datan;DDDD



















21:51 ventar po vama makor me keshup o torfrudrer o lanks!(fish,selmon)




















22:12 ja kan mkgt om tecknik här repererar ja lampan me bliken :P



















23:20 fasten ja bara e 2,7 or gamal fo ja va ope SENT. gonat blogen

Helsnyngar
rusiaK the R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar